søndag 1. april 2012

April er måneden for restegarn...

Aprilsnarr....

Neida. Jeg har blogget det før, og jeg mener det enda. Jeg har tenkt å lage temaer her i bloggen måned for måned, og april er måneden for å bruke opp restegarn og annet garn som har ligget på garnlageret alt for lenge... På Hobbyboden er blå fargen for april  i Ett år i farger. Jeg ser derfor muligheten for å bruke opp litt blått restegarn sånn i første omgang.

Blir jeg kvitt noe av dette garnet er jeg kjempefornøyd med min egen innsats...


Jeg ser mye av dette kanskje bare er egnet til småsokker, og som dere kanskje vet er min sokkemodus veldig av for tida... Hadde vært fint om den kom i gang nå da... Jeg har tenkt å gi sokker i julegaver i år, i tillegg til at både jeg og den mellomstore trenger nye raggsokker i år.

Først må jeg bare gjøre ferdig en babyjakke jeg skal gi i bort i barselgave.


Jeg håper nesten å bli ferdig med denne i løpet av dagen så jeg kan hive meg i gang med restehaugen.

Jeg har åpnet en gave i kalenderen i dag også c",)


Dette garnet har jeg aldri prøvd før. Det passet perfekt for jeg ønsket meg garn så jeg kunne lage sokker til meg selv. Dette garne er en god grunn til å komme meg sokkemodus c",) 


Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Skal bli artig å se hva du tryller frem av restegarnet ditt:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hva det blir av alt garnet:-)
    Sokkegarn kan også bli fine luer. Jeg bruker ofte en tråd fabel og en tråd merino extra fine..

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se hva du får til med alt det flotte garnet i fine blånyanser.

    Fine kalendergaver du har fått. Morsomt å åpne en pakke hver dag i påsken :)

    SvarSlett
  4. Restegarnsapril ja. Det hadde vært noe. Vet ikke om jeg klare å være like flink som deg. Lykke til med fargen blå og restegarnet

    SvarSlett