torsdag 1. mars 2012

Det er noe muffins her...

En ensom muffins skuer ut mot de tidlige morgentimer...


En dag på min bloggerunde kom jeg over den fantastiske bloggen SmåØyeblikk. Her fant jeg oppskriften på Cupcakelua. Denne gikk kjapt å lage, og jeg har planer om å lage flere jeg kan ha i gavehaugen.

Jeg har brukt garnet Merino Extra Fine og forsøkt å lage ca str 2 år. Brukte pinnestr. 3 på vrangborden og 4 på toppen. Tror jeg har laget vrangborden en smule lang, men får prøve den på noen småttiser så fort jeg får mulighet...

Tulipa har en Giveaway på sin blogg for tiden. Løp inn og se!


Ha en fin dag c",)

8 kommentarer:

  1. Nydelig lue!
    Kjempe koselig at du la igjen en hilsen til meg slik at jeg kunne få se den søte lua di :)

    Du har en flott blogg og mye lekkert å se på!
    Har lagt meg til som følger - kommer snart tilbake :)

    SvarSlett
  2. De er så skjønne! Jeg har strikka til lillejenta mi, og hun elsker den. Og det er flere som ønsker seg, perfekte gaver til små prinsesser!

    Jeg synes ikke vrangborden så lang ut, det er deilig at de sitter godt på hodet!

    SvarSlett
  3. Nydelig muffins, en ordentlig søtsak :) Har lyst å strikke en jeg også, men lurer på om snart-7-åringen er for stor til en sånn...eller?

    SvarSlett
  4. Åh den lua er så søt! Jeg har også planer om å strikke den en dag :)

    SvarSlett
  5. Den lua er bare så KUL, vet ikke om jeg selv ønsker meg en sånn, men jeg må da vel kjenne noen som digger cupcakes og bare MÅ ha en slik lue slik at jeg også får strikket den!!

    SvarSlett
  6. Hihi! De luene der er bare dødskul! Ingen barn her i gården, men jeg er kaaanskje akkurat passe tullete til å strikke en slik en til meg selv? *tenke*

    SvarSlett
  7. Utrolig kul lue!!!!!! sånn vil nok jenta mi ha!

    SvarSlett