fredag 24. august 2012

Strikkestund kan være gull i grunn...

 
Med telys på bordet, varm te i stor kopp og beina høyt i sofaen er det endelig helg. Jeg har det storfint i jobben og jeg elsker hverdager, men skulle gjerne hatt helgene til å vare litt lenger også... c",)
 
Det strikkes ganske flittig om dagen, men siden jeg holder på med så innmari mye på en gang er det ikke så lett å se noen særlig stor framgang... Og det er i grunnen lite motiverende noen ganger...


Et teppe som har fått noen flere striper, to votter i forskjellige størrelser hvor den ene mangler tommel, en (snart) halv bukse fra Myk start og en masse tråder å feste...

 
Jeg vet jeg har en dårlig greie gående hver gang jeg viser fram bilder av ting som ikke er fullført... Da avbryter jeg enten strikkingen eller så tar det laaang tid før det blir ferdig... Men vent å se c",) (Bare ikke hold pusten mens du venter...)

Bildene er ikke så bra denne gangen... Jeg vet ikke hvordan det er hjemme hos dere, men her forekommer det at ting bare "forsvinner" i blant... Denne gangen var det kameraet så da ble det mobilbilder... 

5 kommentarer:

  1. Dette blir nydelig! Jeg heier på deg :-)

    SvarSlett
  2. Kos deg med strikkingen og god helg!

    SvarSlett
  3. Helg er herlig, og det hadde den ikke vært uten hverdager:)
    Gleder meg til å se alt når det er ferdig

    SvarSlett
  4. Fordelen med å vise strikkerier underveis er at da får man et lite press på og bli ferdig :-)
    Og det blir mye fint etterhvert

    SvarSlett
  5. Jeg er i den samme "ligaen" som deg. Hos meg ligger det halvferdige prosjekter overalt, og derfor virker det jo som om man ikke får gjort noen verdens ting.
    Jeg har kameraet mitt her, men får selv ikke tatt bilder av det som er ferdig. treeeeeiiiig!!
    Nikoser meg på jobb, jeg vettu. Det beste er de alle de hyggelige kundene, som slår av en prat. I dag har det faktisk vært mange av de hyggelige og pratsomme. Håper det fortsetter i morra, for helgen min starter ikke før etter kl 15 i morra. Nå skal jeg stupe i seng!!!
    Lykke til med alle prosjektene dine også (ser fine ut alle sammen)

    SvarSlett