søndag 23. september 2012

Tid for luesveis...

Høsten er kommet, og jeg digger den! Jeg elsker fargene i naturen og roen som kommer over meg på denne tiden av året.

Jeg holder fortsatt på med mange ting på en gang... Planen var å fullføre flere ting i helgen, men så er det sånn at med høsten så kommer kulda... Og jeg fryser på ørene og hendene om dagen...

 
Nøstebarn har kommet med et nytt mønsterhefte. Det er flere ting inni der jeg kunne tenke meg å lage, men i første omgang ble det lue og votter strikket med Hverdagsgarn fra garnlageret.
 
 
Prøvde å ta bilde av meg selv ute på verandaen hvor det er bedre lys... Det er jammen ikke lett å få til...
 


Jeg har sagt det før, og jeg kommer sikkert til å si det flere ganger, men jeg har veldig sansen for Hverdagsgarnet. Jeg syns det blir så blødt og det blir ikke så tungt som med rent alpakkagarn.

Glad søndag c",)

6 kommentarer:

  1. Takk for godt garntips! Votter, luer og halser sniker seg foran i strikkekøen hos meg også, det er vel bare sånn det må være på denne tiden!

    SvarSlett
  2. Du passet lue og votter kjempegodt :-)

    SvarSlett
  3. Så fint med garntips :O) jeg har ikke prøvd Hverdags enda, men det bør jeg jo! :O)
    Så fin lue og votter og søte bilder.
    Vottemønsteret ser forresten veldig bra ut! Har kjøpt heftet :O)

    SvarSlett
  4. Så fin disse ble! Har også det heftet, mye fint der:-)

    Og takk for garntips! Har ikke prøvd Hverdags enda men det må jeg nok:)

    SvarSlett
  5. Høsten er en fin tid; løv å vasse i, luer og skjerf og deilig, klar luft <3 Jeg tror nok det blir flere par tøfler under treet i år, ja. Riktig søt modell :)

    SvarSlett
  6. Herlig sett, enkelt og likevel feminint :)

    SvarSlett