tirsdag 17. juli 2012

Bablerier...

... Og boblerier...




Noe av det gøyeste med såpebobler er å prøve å fange dem etterpå...

Til sist vil jeg bare vise fram hvordan det ser ut rundt meg i dag... Jeg sitter ved kjøkkenbordet. Strikker og drikker te mens jeg hører på lydbok, surfer på nettet og overfører bilder... Her ser dere hvorfor det antagelig aldri vil komme noen interiørinnlegg herfra... c",)


Hverdagsrot c",) Jeg er ikke blant alle de bloggerne der ute som roter på en estetisk vakker måte...


1 kommentar:

  1. Hei, så nydlig gutt du har :-) Takk for koselige kommentarer på bloggen min, det var i grunn perfekte ferier selvom det ikke var 25 grader og strålende sol, men det er jo bare å kle seg etter været :) Og du, jeg kan trøste deg med at det blir ikke noen interiørinnlegg herfra heller ;-) Ha en fortsatt god sommer :-)

    SvarSlett