lørdag 31. mars 2012

Søte hodeplagg til søte jenter...

Dette er gaver til to søte jenter... Den mellomstore er invitert i sin første vennebursdag. Jeg aner ikke hva jenter på fire år ønsker seg, og har derfor perlestrikket et pannebånd jeg har tenkt å gi som en ekstragave.  Regner ikke med hun får flere helt makne som dette.



Den neste er en cupcakelue. Min andre så langt. Jeg syns den er veldig søt, og jeg kommer nok til å strikke enda flere, men jeg må si jeg syns vrangborden tar en evighet å strikke... Resten av lua derimot går skikkelig unna.


Begge oppskriftene er hentet fra Stinemor sin blogg. En koselig blogg jeg besøker ganske ofte  c",) Garnet jeg har brukt er Merino Extra Fine.

Jeg er også med på Hobbybodens påskekalender. Jeg og min påskekalendervenn, mayiren, har laget kalender til hverandre. 10 spennende gaver ble hentet på posten i går... En til hver dag i påsken, fra og med i dag til mandag 2. påskedag c",)


Da jeg åpnet Norgespakken med alle gavene oppi luktet det så godt i esken. Jeg fikk svaret på hvorfor da jeg åpnet gaven for i dag... 6 lys med nydelig epleduft c",)



God helg alle sammen! 

3 kommentarer:

  1. Så fine! :) Du er effektiv!
    Minstejenta mi skulle i bursdag i går til ei som ble 5 år, og da lagde jeg også et pannebånd som ekstra gave :)
    Super gave til små snupper!

    Ha en flott helg,
    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med gave.
    Det pannebåndet var fint, hvor får du tak i hello kitty merke?

    SvarSlett
  3. Er det ikke morro med kalender? ;) Søøt muffinslue og fint pannebånd også. :) God påske.

    SvarSlett