torsdag 19. januar 2012

En lang ventetid...






Jeg er så heldig å være mamma til en 3 år gammel gutt, som så mange andre barn, er stor tilhenger av Kaptein Sabeltann. For en gangs skyld ville jeg være tidlig ute med noe så jeg kastet meg inn på Dyreparken sine sider for å bestille billetter til Kaptein Sabeltann i juli. Heldigvis fant jeg plasser jeg tror er bra. Å være tidlig ute er vel og bra, men jeg burde kanskje utsatt å fortelle om showet... I to dager har han spurt om det holder å sove en natt til før vi drar til Sabeltann... Jeg prøver å forklare og vise, men det er vanskelig å forstå. Vi får prøve å smøre oss med tålmodighet mens vi ser på bilder av helten på Google.

4 kommentarer:

  1. Lykke til med ventetiden. Det går alltid veldig seint med slikt når en er 3 år... Tøff lue i innlegget under også...

    SvarSlett
  2. Oi, det kan bli laaaaaang venting det;-)

    Så bra du har kommet i gang med engelsk strikking, da er oppskriftsverden straks multiplisert!!! Bra jobba med garn og pinner i forrige innlegg, lua ble kul!!

    Ha ei fortsatt god helg!!

    SvarSlett
  3. Hehe, klart han gleder seg. Et lite tips, ta med øreklokker eller sov i ro. Utrolig høy lyd på showet, iallfall for noen år siden.

    SvarSlett
  4. Klart han gleder seg. Sønnen min hadde det kjempegøy der i fjor. Et tips fra meg er å bruke (minst) to dager bare i dyreparken, så kan dere rekke å få med dere alt uten å stresse. Det er en stor park.

    God Tur, og kos dere på showet!

    SvarSlett